.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گفتگوی اختصاصی سايت خلیج فارس با شفقت استاندار جديد بوشهر
برای اینکه ارزیابی مناسبی از عملکرد بنده داشته باشید می توانید از مردم مازندران درباره عملکردم سوال کنید یا آنکه سری به رسانه های این استان بزنید و خبرهای مرتبط با مراسم تودیع بنده و عکس العمل مدیران مازندران در این مراسم را ملاحظه کنید، آنگاه به عملکردم نمره بدهید...
گفتگوی اختصاصی سايت خلیج فارس با شفقت استاندار جديد بوشهر

پايگاه خبري خليج فارس از جمله سايتهاي فعال خبري، تحليلي جنوب كشور ميباشد كه در امر اطلاع رساني و رسالت رسانه اي موفق عمل كرده است.

گفتگوی اختصاصی «خلیج فارس» با «ابوطالب شفقت» دومین استاندار دولت نهم در بوشهر در زیر آمده است:



اعتقادی به کم و یا زیاد بودن زمان ندارم


استاندار جدید بوشهر در پاسخ به سوال خبرنگار «خلیج فارس» که پرسید «آیا در مدت کوتاه باقی مانده تا پایان دولت نهم، می توانید نقش موثری در شتاب توسعه استان داشته باشید»، گفت: من اعتقادی به کم یا زیاد بودن زمان ندارم و اگر فرصت باقی مانده یک لحظه هم باشد، می توان در این موقعیت تحول ایجاد کرد.

«ابوطالب شفقت» یادآور شد: تاکنون 20 بار به دلیل سفرهای کاری یا شخصی به بوشهر سفر کرده ام و با ظرفیت های استان آشنا هستم؛ از این رو پس از30 سال خدمت می توانم در کمترین زمان به اوضاع استان مسلط شوم.

وی ضمن اشاره به اهداف اقتصادی دولت تصریح کرد: آنچه که در این بین مهم است تحول و تغییر در نگرش خدمت است و اگر در نگرش و انگیزه خدمت تغییر ایجاد شود این تغییر در همه ابعاد تعمیم خواهد یافت.



از مردم مازندران درباره عملکردم سوال کنید

استاندار سابق مازندران در پاسخ به این سوال که به عملکرد خود در این استانداری چه نمره ای می دهید، اظهار داشت: من عادت ندارم به خودم نمره بدهم؛ بلکه نمره واقعی را مردم به عملکرد مسئولین می دهند.

وی ادامه داد: اما برای اینکه ارزیابی مناسبی از عملکرد بنده داشته باشید می توانید از مردم مازندران درباره عملکردم سوال کنید یا آنکه سری به رسانه های این استان بزنید و خبرهای مرتبط با مراسم تودیع بنده و عکس العمل مدیران مازندران در این مراسم را ملاحظه کنید، آنگاه به عملکردم نمره بدهید.



مصوبات سفر رییس جمهور و ایجاد اشتغال اولویت کاری استاندار


شفقت با اشاره به مصوبات دو سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان بوشهر گفت: مصوبات هر دو سفر را مطالعه کرده ام و باید بگویم که موارد بسیار مهم و کلیدی برای این استان تصویب شده که در صورت تحقق آنها، چهره استان متحول خواهد شد.

وی اظهار داشت: با این وجود تاکید بر ایجاد اشتغال و رونق بازار کار از اولویت های من در مدت حضورم در بوشهر خواهد بود.



شناختی از عملکرد مدیران استان ندارم

استاندار جدید بوشهر درباره ارزیابی اش از عملکرد مدیریت قبلی استان و مدیران دستگاهها گفت: ارزیابی دقیقی از عملکرد مدیریت قبلی و دیگر مسئولین استان ندارم، اما آنچه مشخص است کارهای بزرگی تاکنون صورت گرفته که امیدواریم با وجود ظرفیت های موجود روند توسعه استان با شتاب ادامه یابد.



مدیریت بومی و غیر بومی نمی شناسم، معتقد به مدیریت ایرانی هستم

شفقت درباره احتمال تغییر و تحول در مدیریت دستگاههای استان پس از حضور وی در استانداری گفت: از آنجا که ارزیابی دقیقی از عملکرد مدیران استان ندارم قبل از هر اقدام باید مطالعه دقیقی از کارنامه مدیران بوشهر داشته باشیم.

وی گفت: از طرفی معتقدم مجموعه مدیران استان یک تیم کاری هستند که مدیر ناکارآمد کل روند توسعه را کند خواهد کرد.

وی در خصوص بکارگیری نیروهای بومی یادآور شد: مدیریت بومی و غیربومی نمی شناسم و معتقد به مدیریت ایرانی هستم که خلاقیت، صداقت و وقف کردن خود در مسیر خدمت به مردم از شاخصه هایش محسوب می شود، هر چند نیروهای توانمند بومی نقش غیرقابل انکار و مهمی در توسعه استان هایشان دارند و استفاده از ظرفیت های انسانی بومی ضروری است.



با هیچ یک از گروههای سیاسی استان بوشهر ارتباط ندارم

استاندار جدید بوشهر در پاسخ به سوال خبرنگار «خلیج فارس» که پرسید «برخی معتقدند حضور شما در این مقطع در استان بیش از آنکه با هدف توسعه اقتصادی استان باشد برای اهداف سیاسی و زمینه سازی جهت انتخابات آینده ریاست جمهوری است»، تصریح کرد: من از مازندران به بوشهر آمده ام و شناختی از گروههای سیاسی استان شما ندارم، ضمن آنکه هیچ ارتباطی نیز با این گروهها نداشته ام.

شفقت بیان کرد: تنها انگیزه ام برای حضور در استانداری بوشهر،کار و تلاش برای توسعه بیشتر استان بوشهر با بهره گیری از تجربیات گذشته است و نه چیز دیگر.



رسانه ها مشاورین من باشند

شفقت با اشاره به نقش تأثیرگذار رسانه ها یادآور شد: رسانه ها نقش تأثیرگذاری در روند توسعه هر استان خواهند داشت و دوست دارم به عنوان مشاورین من در عرصه توسعه استان عمل کنند.

وی با تشبیه مدیران استانی به یک تیم فوتبال تأکید کرد: رسانه ها به عنوان طرفدار تیم نباید به گونه ای عمل کنند که منجر به باخت تیم شود، بلکه باید مسیر را برای پیروزی این تیم کاری فراهم نمایند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

45 25 تير 1387
با سلام خدمت مدير و دستندرکاران سايت شمال نيوز ! خواهشمند است عملکرد اقاي شفقت را طي مسووليت استانداري مازندران تجزيه وتحليل کنيد. از طرف جمعي از اهالي استان بوشهر
مهران 25 تير 1387
آره شفقت راست می گه که اعتقادی به مدیر بومی و این حرفها نداره!!!! پس کی بود که وقتی استاندارش کردند هر چی .... بود دور و ور خودش جمع کرده بود!! حالا که شفقت ما مازندرانیها را در مورد عملکردش در مازندران شاهد گرفته بنده بعنوان یک مازندرانی بهیچ وجه از عملکرد شفقت در طی مدت استاندار بودنش راضی نیستم و گفتن برخورد مدیران در مراسم تودیع را ببینید تا بفهمید من چقدر محبوب بودم بسیار ساده لوحانه است.لابد فکر کرد کسی که اون آورد و بهش پست داد موقع خداحافظی اش بشکن می زنه.نه داداش اگه اون گریه نکنه پس کی گریه کنه!! لابد من!! شفقت واقعا برای پست به این حساسی کوچک بود.تو این دولت هم مثل دولتهای قبلی سر ما کلاه رفت. من نمی دونم شما چه سر و سری با شفقت دارین که حالا هم که رفته ولش نمی کنین!!اسم سایتتون رو هم بزارین شفقت نیوز بهتره!!دیگه مردم و چرا سر کار می زارین.
mehran 25 تير 1387
با سلام - ان شاءالله كه آقاي شفقت درست مي گويند ولي بنده پيشنهاد مي كنم يه نظرسنجي درباره عملكرد ايشان در استانداري در سايت بگذاريد .
خوشحالم تا مردم جنوب كشور نيز از وجود ايشان بي بهره نماندند .
نا شناس 25 تير 1387
با شناختي كه از مهندس شفقت داريم حتما در استان بوشهر موفق ميشوند.
نا شناس 25 تير 1387
علت علاقه مردم مازندران به آقای مهندس شفقت نه بجهت استاندار و وزیر و کیل و رئیس جمهور بودنش است ، شفقت را بخلوصش به صداقتش به یکرنگی به ساده زیستی به محروم دوستی به مردم داری دوست دارند.
شفقت هر کجا باشد مایه رحمت و برکت است. خوش بحال مردم استان بوشهر ، ان شاء الله با اخلاص و تلاش و تدینی که دارد موفق تر از همیشه بوده و مایه عزت و افتخار ایران عزیز اسلامی خواهد شد.
به امید روزهای بهتر برای ایشان
نا شناس 26 تير 1387
در عرصه کار و تلاش و اخلاص و تواضع مانند شفقت نیامده و نخواهد امد.
شفقت مظهر انسانیت و اخلاق و تلاش است. خداوند به ایشان عزت و سلامتی عنایت فرماید.
ع ح ر م 6648 29 تير 1387
باسلام واحترام
من یک مازندرانی مقیم تهران هستم آقای شقفت درحالی وارد استان مازندران شدند که استاندارقبلی به علت غیربومی بودن استان راترک کرد؟؟یعنی اینکه این آقادل آن برای استان نه برای خاک ایران نمی سوخت وفاداربه پست ومردم استان هم نبود... آقای شقفت باتمام مشکلات زیرساخت استان توانست مقاومت کندودرحدتوان خوداستان را ومردم استان راکمک کرد... بیایم بزرگان مازندرانی باتمام وجودمدیران ارشد مازندران رافقط
مازنذرانی انتخاب کنیم والی غیر...چرا؟؟مازندرانی درخارج استان خیلی خوب می درخشند ولی درداخل استان ازنیروی غیربومی (بخصوص استاندار)استفاده میشود خانه ازپایه بست ویران است خواجه دربندنقش وایوان است همین که آقای شقفت یک فردبومی توانسته این حلقه غیرممکن راممکن کند برای ما مازندرانی خارج استان بسی افتخاراست ؟؟؟
(مدیرکوربومی بهترازمدیردانای غیربومی است؟؟)
مازندرانی ها می بایست باتشکیل گروه های صنفی خاص باتوجه قوت ها،ضعف ها ،فرصت ها وتهدیدها استان بابرنامه ریزی دقیق از مدیران بومی وغیربومی فقط کاربخواهیدبس نه اینکه استان رابا این رویکرد هرگاه خواستند برودیعنی ...
بیاید با این رویکرد به مدیران نگاه کنید ونمره بدهید به چیزهای کوچک خود رامشغول نکنیدبیاید مدیراستان اصفهان واستراتژی های آینده آن به دقت تجزیه وتحلیل و بررسی کنید وازآن استان الگوبگیرید...
خدای چنان کن سرانجام کارتوخوشنود باشی مارستگار
(عبدالله حبیبی ر م 6648)
نا شناس 29 تير 1387
خدا عاقبت مردم بوشهر را بخیرکند
نا شناس 30 تير 1387
سلام خدمت تمامی مردم شریف
در مورد اقای شفقت همین بس که ایشون دربین تمام استانداران استان مازندران در گذشته و حال نمونه بودند و تونستند کارنامه قابل قبولی رو به جا بذارند
اگه حسودی و بخل برخی از افراد و زیر اب زنی برخی از افراد که همه به خاطر حسودی از محبوبیت ایشان د ر استان بوده ،نبود ایشان در حال خدمت کردن با استان خودشان بودند تا استان بو.شهر
چشم تموم حسودان کور که می خواستند ایشان را با ایم واهی خودشان کنار بزنند از سیاست

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.